Vânzări de peste 1 miliard de dolari pe oră la Black Friday chinezesc

Cea mai mare zi de cumpărături de pe planetă a stabilit un nou record istoric al încasărilor după ce Alibaba a înregistrat vânzări de peste 1 miliard de dolari pe oră la Black Friday chinezesc, scrie CNN Money.
Gigantul chinezesc Alibaba a anunțat la terminarea celor 24 de ore de Singles Day (Black Friday chinezesc) că au făcut vânzări de 25,4 miliarde de dolari, până în momentul în care s-a făcut ora 00.00 în Shangai.
După doar 13 ore de la lansarea ofertelor a fost atins deja pragul de 18 miliarde de dolari și a fost depășit recordul de anul trecut, când au fost înregistrate vânzări de 17,8 miliarde.
Singles Day, o bonanza a cheltuielilor online din China, a înregistrat în ultimii ani mai multe vânzări decât Black Friday si Cyber Monday la un loc.
La începutul zilei, Alibaba a anunțat că în primele 2 minute de la lansarea ofertei au fost cheltuiți un miliard de dolari. Pe măsură ce ceasul a ajuns la miezul nopții în Shanghaicifra finală a vânzărilor a ajuns la 25.386.927.848 dolari, 40% mai mult decât vânzările record de anul trecut.
Singles Day a început ca o sărbătoare informală în China, sărbătorită în fiecare an pe 11/11, dar Alibaba a transformat-o într-un festival de oferte cu discount în 2009.
Alibaba a folosit evenimentul acum masiv pentru a atrage companiile internaționale pe platformele sale. Mai mult de 40% dintre brandurile care au luat parte în acest an provin din afara Chinei, potrivit firmei de cercetare eMarketer Retail.
Și în timp ce Singles Day încă se adresează în mare parte consumatorilor chinezi, se răspândește din ce în ce mai mult în alte țări, spun experții.


Citește și: Cum arată principesa Karina, care l-a înlocuit pe Nicolae la succesiunea tronului României




 
Loading...